Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας από το IST College

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας από το IST College

Βάζεις την τρέλα; Βάζουμε το business.

Λάβε κι εσύ μέρος στον πιο “crazy” διαγωνισμό επιχειρηματικότητας και καινοτομίας.

Ψήφοι: 0

E- ACCOUNTING OFFICE H AΦΜΙΔΡΟΜΗ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ.

Δημοσιεύθηκε από: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ






ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

«E –ACCOUNTING CONTROL »
.(EACR).
TRADE MARK












.ΧΟΛΑΡΓΟΣ, …………….( 30/05/2014).



Περιεχόμενα


Σελίδα

1) Εισαγωγή 1
2) Περίληψη Σχεδίου 2
3) Περιγραφή επιχειρηματικής δραστηριότητας 3
4) Ανάλυση αγοράς και ανταγωνισμού 4
5) Μάρκετινγκ & Στρατηγική πωλήσεων 5
6) Έρευνα & Ανάπτυξη 6
7) Ανάπτυξη της επιχείρησης 7
8) Οργάνωση και διοίκηση 8

1. Εισαγωγή
ΤΟ Ε –ACCOUNTING CONTROL EIΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΝ ΕΠΕΙ/ΤΙΑ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΩ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΙ/ΣΗΣ ΤΟΥ .

2. Περίληψη


Η ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΕΠΕΙ/ΤΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΟΥ , ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΕΙ/ΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΘΧΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ .









3. Περιγραφή Επιχειρηματικής Δραστηριότητας

[Οι παρακάτω παράγραφοι είναι ενδεικτικές, μπορούν να συμπεριληφθούν περισσότερα στοιχεία αν απαιτούνται]

3.1. Επινοητές / Μέτοχοι
O ΚΥΡΙΟΣ ΕΠΙΝΟΗΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΙ/ΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΟΥΝΕΛΗΣ
KATOIKOΣ
ΑΤΤΙΚΗΣ.





3.2. Παραγόμενα προϊόντα / Υπηρεσίες

ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΧΡΗΜΑΤΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ CLOUD INTERNET COMPUTING ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.





3.3. Στόχοι επιχείρησης

ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΙΕΙΔΥΣΗ ΣΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΙΤΕ ΕΠΕΙ/ΤΙΕΣ ΕΙΤΕ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ.




3.4. Ανάλυση SWOT [Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats}

Η ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT EINAI H ΕΞΗΣ : strenght: καινοτομια αρα σπασιμο του ανταγωνισμου το πρωτο διαστημα και δημιουργια πατεντας λογισμικου με copyright που ηδη υπαρχει .
Weakness :μπορει να υπαρχει επιθετικη πολιτικη εξαγορας απο κολοσους στην παραγωγη λογισμικου όπως .....................και αλλων εταιριων του κλαδου.
Opportunities: νεο ‘’start up’’ με μειωμενο κοστος εκκινησης και λειτουργιας της επει/σης και δημιουργιας νεων θεσεων εργασιας και καθοδηγητη στον κλαδο της τεχνολογιας χρηματοικονομικης πληροφορικης.
Threats :’’ coalition and commerce war’’ από άλλες επει/σεις του κλαδου.







3.5. Πρόσωπα για επικοινωνία


ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΚΟΥΝΕΛΗΣ

ΑΕΤΙΔΑΙΩΝ 4 ,ΧΟΛΑΡΓΟΣ ,ΑΘΗΝΑ.


ΤΗΛ ΣΤΑΘΕΡΟ 210 -6018765

ΤΗΛ ΚΙΝΗΤΟ : 699- 82 99 157.

Εμαιλ: gkounelis79@gmail.com

4. Ανάλυση αγοράς και ανταγωνισμού


4.1. Αγορά - στόχος

ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ 15- 20% ΑΡΧΙΚΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΥΞΗΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟ 65% ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΤΕ ΕΠΕΙ/ΣΕΙΣ , ΕΙΤΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΙΤΕ ΙΔΙΩΤΕΣ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ .







4.2. Ανταγωνισμός


• Συγκριτικά πλεονεκτήματα

• Προφίλ και δυνατότητες ανταγωνιστών

1.ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

‘’FIRST IN FIRST OUT ON MARKET’’ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΩΤΟΛΑΝΣΑΡΙΖΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝ . ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.

2.ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ’’ ΑΝΤΙΠΟΙΝΩΝ ‘’ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΑΣΗ ‘’ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣ’’ ΕΙΤΕ ‘’ LOCK OUT ‘’ ΤΕΧΝΗΤΟ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΕΙΔΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ‘’MARKET PLACE ‘’.















5. Μάρκετινγκ και στρατηγική πωλήσεων




5.1. Στρατηγική προώθησης και διαφήμισης

H ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΧΡΟΝΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ.



5.2. Σημεία πωλήσεων και κανάλια διανομής
ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΙΤΕ ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε- SHOPS KA















6. Έρευνα & Ανάπτυξη




6.1. Πατέντες, Copyrights, Εμπορικά σήματα


ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ, ΠΑΡΟΝΤΑ.







6.2. Κατάρτιση στελεχών

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ , ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΙ/ΤΙΚΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.

7. Ανάπτυξη επιχείρησης




7.1. Στρατηγική ανάπτυξης – Προοπτικές 5ετίας

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ . ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 5ΕΤΙΑΣ.




7.2. Δεσμεύσεις – Συμβόλαια συνεργασίας

ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.



8. Οργάνωση και διοίκηση


[Οι παρακάτω παράγραφοι είναι ενδεικτικές, μπορούν να συμπεριληφθούν περισσότερα στοιχεία αν απαιτούνται]


8.1. Ομάδα Διοίκησης
3ΜΕΛΗΣ ΟΜΑΔΑ .,



8.2. Οργανόγραμμα
ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ



8.3. Πολιτική στελέχωσης

ΗR RECOURCES


8.4. Πολιτική ποιότητας
ISO , TUV, KAΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ .








Χορηγοί + Υποστηρικτές

Crazy Business Ideas. IST College

Υπό την Αιγίδα

Μέγας Χορηγός

Χορηγός Γεύσης

Χορηγός

Χορηγοί Επικοινωνίας

Υποστηρικτές